Tredagarsläger på Torö, måndag - onsdag, 10:00-16:00.

Tre dagar fyllda med äventyr, rörelse och lek. Självklart ute i naturen. Med SUPar rör vi oss ut på havet, utforskar öar, klättrar, badar och mycket mer. Till fots tar vi oss genom skogen, klättrar med rep, kryper och äventyrar. Varje barn bär sin egen ryggsäck med mat & dricka, ombyteskläder och badkläder. På alla läger är det med minst en vuxenledare och en ungdomsledare.

Plats: Torö
Ålder: minst 5 år.
Antal deltagare: min 5 max 6.
Detta ingår: SUP, paddel, täljkniv, äventyrsguidning i naturen.
Pris: 2950 kr (inklusive moms).

Gummiskeppare

Detta ingår: Äventyrsguidning i naturen, SUPar, paddlar & surfbrädor
Antal deltagare: Kan ändras beroende på aktivitet, min 5 max 6.
Endagsäventyr 850 kr

Hur anmäler jag till Vildmarksskola?

Det går nu bra att skicka in intresseanmälan för Vildmarksskola 2020 (intresseanmälan är ej bindande). I och med att ni använder kontaktformuläret godkänner ni att Vildmarksskola har rätt att lagra den informationen ni uppger. Alla aktiviteter bokas via intresseanmälan.

Betalningsinformation skickas ut när grupperna har minst fem intresseanmälningar. Betalas inte avgiften på utsatt tid går platsen vidare till nästa barn i kön. Vildmarksskola är väldigt uppskattat och platserna fylls snabbt så vänta inte för länge med att anmäla ditt barn. Vildmarksskola erbjuder läger och äventyr på andra platser än på Torö och vid andra tider än vad kalendern visar. Vid aktiviteter på andra platser än Torö tillkommer kostnader för resor, planering, rekognosering & transport. Har du frågor om Vildmarksskola använd kontaktformuläret.

När alla veckorna är fyllda kan fler läger komma att läggas till.

Här kan du läsa om säkerhet och ansvar i samband med Vildmarksskola.

För mer information och kontakt använd intresseformuläret.
Vildmarksskola förbehåller sig rätten planera och fylla grupperna.